Συχνές Ερωτήσεις

1) *Που βρισκόμαστε*
το κατάστημά μας βρίσκεται στην *Ελευσίνα Αττικης, οδος ελευθερίου Βενιζέλου 8* , σε περίπου 20 μέτρα απόσταση είναι οι γραμμές τρένου όπου υπάρχει ελεύθερο δημοτικό πάρκινγκ
2) *Προκαταβολές*
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας υπερβεί το ποσό των 200 ευρώ, κατόπιν συνεννόησης, θα χρειαστεί να προκαταβάλετε το 25% τουλάχιστον της αξίας της παραγγελίας σας σε κάποιον τραπεζικό μας λογαριασμό, ή αμέσως στο κατάστημά μας.

3)*Μεταφορικά έξοδα*
Τα ελαχιστα μεταφορικά έξοδα για αποστολές εντός Ελλάδος (μικρών δεμάτων, έως 2 κιλά) σε οποιονδήποτε προορισμό εκτος δυσπροσιτων περιοχων ανέρχονται στα 4 ευρώ.
Για μεγάλες ποσότητες, ή παραγγελίες άνω των 2 κιλών, τα μεταφορικά έξοδα διαμορφώνονται βάσει του βάρους και των διαστάσεων του δέματος. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει άμεση ενημέρωση.

4)*Γνησιότητα Προϊόντων*
Το κατάστημά μας σας εγγυάται πως όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, γνήσια και αναγνωρισμένα από τις αντιπροσωπείες των κατασκευάστριων εταιρειών τους.

5)*Τι σημαίνει το EU στην ονομασία των προϊόντων*
Ο όρος EU στις περιγραφές των προϊόντων μας σημαίνει ότι πρόκειται για προϊόν Ευρωπαϊκών Προδιαγραφών.

6)*Εγγύηση*
Τα προϊόντα καλύπτονται από την εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας τους στην Ελλάδα με την προσκόμιση του τιμολογίου ή της απόδειξης σας για το χρονικό διάστημα που ορίζει ο κατασκευαστής τους. Η εγγύηση καλύπτει μόνο λειτουργικές βλάβες της συσκευής όταν αυτές δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας.
Σε καμία περίπτωση η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες όπως πτώση, νερό, χτυπήματα κλπ, ή οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να έχει προέλθει από κακή χρήση του χρήστη.
Όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία.
πιο συγκεκριμένα Σε περίπτωση ελαττωματικής συσκευής, αντικατάσταση συσκευής γίνεται δεκτή, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μόνο σε περίπτωση που η συσκευή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας και βάσει των παρακάτω προϋποθέσεων:

1. Σε περίπτωση που κάποια συσκευή που αποκτήσατε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματική εξ’αρχής, ισχύει η διαδικασία DOA / DAP.
– Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.
– Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 5 εργάσιμων ημερών.
2. Η διαδικασία DOA / DAP είναι τυποποιημένη, και τηρείται για όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως και απαρέγκλιτα. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει επιλεκτική εξαίρεση της διαδικασίας DOA / DAP.
3. Τις αποφάσεις σχετικά με το εάν κάποια συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση DOA / DAP, λαμβάνονται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε κατασκευαστή στην Ελλάδα. Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA / DAP δεν αναγνωρίζεται, εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου κατασκευαστή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας www.mobiletetech.com.gr, δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.
4. Η εταιρεία μας σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP.
5. Δεν μπορεί να αποσταλεί κάποια συσκευή στον επίσημο κατασκευαστή για την έναρξη της διαδικασίας DOA / DAP, εάν δεν συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα της (μπαταρία, φορτιστής, βιβλιαράκι, ακουστικά κλπ) στο κουτί της.

Σας επισημαίνουμε ότι για τις συσκευές Apple, δεν παρέχεται η διαδικασία DOA / DAP.
Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές, εκτός από την περίπτωση που γίνει κάποιο λάθος και δεν ευθύνεται ο καταναλωτής.

Όλα τα προϊόντα μας παραδίδονται σφραγισμένα.

Η τιμή πώλησης του προϊόντος καθορίζεται την ημέρα της παραγγελίας σας.

7)*Τι αξεσουάρ έχουν οι συσκευασίες κινητών;*
Τα αξεσουάρ,που διατίθενται μαζί στις συσκευασίες των προϊόντων, μπορεί να διαφέρουν ανά παρτίδα. Έχει παρατηρηθεί, πως κάποιες κατασκευάστριες Εταιρείες, κατά καιρούς μπορεί να προσθέτουν ή και να αφαιρούν παρελκόμενα εξαρτήματα, ανάλογα με την τρέχουσα εμπορική τους πολιτική.

8)*Τα htc έχουν ελληνικά;*
Κάποια μοντέλα της htc δεν έχουν αλλά μπαίνουν μέσω προγράμματος.

9)*Είχα παραγγείλει άλλο χρώμα κινητό και άλλο παρέλαβα γίνεται επιστροφή;*
Προσοχή ! Εαν η συσκευή έχει ανοιχτεί ρητώς απαγορεύεται η επιστροφή της!

10) Το δέμα μου είναι κατεστραμμένο/ ανοιγμένο
Να μην το παραλαμβάνεται σε καμιά περίπτωση τα δέματα αποστέλλονται από εμάς πάντα σε άριστη κατάσταση και σφραγισμένα να εξετάσετε προσεκτικά το δέμα αν είναι σε άριστη κατάσταση και μόνο τότε να παραλάβετε . Σε περιπτωση που το δεμα ειναι κατεστραμμένο/ ανοιγμένο ΜΗΝ παραλαβετε και ενημερωστε μας αμεσως να σας στειλουμε νεο προιον.